vineri, 6 ianuarie 2012

O stare ciudata intrerupta de "Patratel"

6 Ianuarie 2012...ora: 21:44
Inca 14 zile si am sa ma bucur complet de viata .
Ma gandesc sa  ma apuc de fumat... serios... Da da, stiu ca am zis ca nu voi pune in viata mea gura pe tigari... Asta cu siguranta nu a oprit pe nimeni.
STARE: Nu stiu cum sa o explic... melancolie? nu... tristete?soc?? nici asta nu e... e o stare ciudata... Ma simt si fericita dar nu zambesc. Oare ce este cu mine???
Unde a disparut zambetul???
Gata, STOP!!!
Gandeste-te la patratel !!! :))
Gandim la fel? Il vad cum spune:
P:-Buna, ce faci?
Eu:-Bine, am o stare ciudata...tu?
P:-Esti ok? uite, stau ..vazusem un com la D. si m-am gandit la tine.
Gata, mi-am revenit. Oarecum.
Sa va explic si ce este cu "Patratel".
 Intr-o zi cea mai buna prietena T. mi-a aratat facebook-ul unuia de care este indragostita...Mda, si asa am ajuns sa comentez pe acolo, sa intru in conversatie cu varul acestuia si sa intru pe profilul lui. Imi da add.OK. nu zic nimic, ma uit la poze...ohh  Dumnezeule!!! Pentru prima data a reusit un baiat sa ma excite printr-o simpla poza !!!
Era asa sexy (la mare in slipi), si aveam patratele:x Niciodata nu m-a atras un baiat dupa cum arata...mai ales nu m-au atras niciodata patratelele! Este un teritoriu necunoscut pentru mine.
Dupa cateva zile ma invita prietena asta in parc impreuna cu cel de care e indragostita.Asa, si cum ne plimbam si vorbeam acolo, am ajuns sa vorbim despre varusu. I-am marturisit ca imi placea si ca as vrea sa mai vorbesc cu el si nu numai prin comentari si asa. Mi-a dat id-ul lui si a vrut sa mi-l dea la telefon. Am refuzat si i-am zis ca ar fii o idee mai buna sa iesim toti cand se intorc ei doi in Bucuresti. Damn... am uitat sa precizez? Ei nu sunt din Bucuresti...desi au casa, rude aici si asa mai departe, nu sunt de aici!! Si asta imi da o durere de cap.
Mai departe, i-am dat add si am vorbit pana am ajuns la concluzia ca nu trece pe aici pana prin vara, deci am hotarat sa ne vedem si sa ne mai cunoastem atunci. Este greu sa il vad numai prin poze mai ales ca ma atrage atat de mult. L-am verificat! Nu este doar corpul de vina, dar are si el o mare parte din vina. Are doar 18 ani abia impliniti.N-am zis nimic. Mi-a spus ca daca vreau sa imi iau carnetul curand ma ia la el in vacanta sa ma invete. Nu eram sigura la ce se referea prin asta , dar cu siguranta am spus Nu. Ok, imi place, ma atrage, dar nu ma duc la el in oras (acasa) imediat ce l-am cunoscut. DECI, a doua zi am aflat altceva...este pe stil vechi...naiba stie ce mai e si aia:))si e moldovean. M-am interesat doar de dragul de a vorbi cu el... nu a stiut nici el sa imi explice mai clar. Am lasat-o asa si am schimbat subiectul...CAND am iesit mi-am dat seama ca nu am vorbit de fapt mai nimic cu el... stiu, desigur, ca este baiat bun,blabla... si asa mai departe. In noaptea aceea am avut o fantezie sexuala cu el... Se facea ca....
NEXT TIME

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu