marți, 31 ianuarie 2012

Unde esti ?

Oare caut o persoana anume? Sau imi caut puterea, constinta, fericirea?
Stiti cat de greu este sa zambesti cand in interior iti vine sa plangi, sau chiar plangi?
Sentimentul asta se datoreaza inconstientei mele. Nu am fost in stare sa aleg... nu am fost in stare sa iau o hotarare definitiva. Caut o persoana carei ii pot cere sfatul! Caut in mine acea persoana dar nu o mai gasesc.
Imi amintesc de copiilarie cu cele mai valoroase persoane din ea... T. era acolo cand aveam nevoie si cand cantam si tipam de parca eram nebune la mine, ma simteam vie. Acum ea are nevoie de mine si nu pot apela la ea, deoarece este atat de confuza in legatura cu viata.  D. imi lipseste tot mai mult in fiecare zi...Noptiile de pe balcon, la mine sau la ea acasa, si nebuniile noastre divine care ne maturizau in fiecare vara si ne faceau fericite imi trezesc amintiri de neuitat. Dar azi simt ca nu le pot cere ajutorul. Orice clipa de atunci era un vis...un vis alaturi de cei dragi. Oare am sa pot sa le spun vreodata ce a fost in capul meu saptamaniile astea cu adevarat?
Candva totul s-a intunecat... nu stiu cand, dar acest intuneric venit din afara nu mi-a facut bine. As vrea sa fiu ca inainte. Fara griji si cu mult mai fericita.
Unde sunt clipele acelea? Pierdu-te in trecut...
In aceasta clipa am primit un mesajul zilnic cu horoscopul... nu ma incred in el dar azi m-a facut sa amutesc.
"Simti ca daca apelezi la ajutorul cuiva iti creezi o anumita obligatie. Tocmai de aceea nu esti sigura daca se merita sa ii ceri sprijinul."
Nu pot sa mint... nici eu nu stiu ce simt exact. Este asemanator acest mesaj cu ce e in mine, dar...
Lista: Parfumul meu preferat, carte de Marc Levy, doua caiete si un pix. Banii, mobilul, castile si agenda...in ea voi incepe sa scriu. Dau pe replay "The Naked And Famous-Bells ; The Pretty Reckless-Make Me Wanna Die" (cine se uita la GG le stie clar)Mi-am luat geanta si am plecat. Trebuie sa ma plimb putin prin frig inainte de ore. "Unde esti?"

Un comentariu: