sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Fantezie cu Patratel

Intinsa pe pat, priveam spre tavan. Nu auzeam nimic inafara de apa care curgea in baie. Mi-a propus o baie calda cu multe bule. In timp ce el pregatea apa  din jacuzzi il asteptam in pat sa vina sa ma ia. Il asteptam in rochita  rosie mult prea scurta cu decolteu in forma de V,   stateam intinsa pe pat si mi-l imaginam gol langa, sub si peste mine. Incepusem sa ma mangai si sa ma uit spre usa baii inchisa. In sfarsit iesise din baie, doar in boxeri,  si m-a surprins masturbandu-ma. A zambit si s-a asezat si el langa mine, soptindu-mi sa nu ma opresc. A inceput sa ma sarute si mi-a dat si el o mana de ajutor. S-a bagat intre picioarele mele, mi-a scos chiloteii tanga negri si a inceput un oral ca la carte. In camera se auzeau numai gemetele noastre. Dupa ce am avut primul orgasm m-a luat de mana, m-a sarutat si m-a tras spre baie. In timp ce el ma dezbraca pe mine i-am dat boxerii jos vazandu-i-o in toata splendoarea ei . Oh si ce mare era... A inceput sa ma mangaie, sa ma sarute pe gura, apoi pe gat, a ajuns si la sani, m-a muscat de sfarcuri, se juca cu ele si cu o mana la clito. Mi-a bagat un deget in p****, apoi doua, nu a fortat foarte mult. Stia ca sunt virgina. Prima oara imi doream asa mult sa ma aiba el. Il vroiam atat de mult si eram asa hotarata. M-am aplecat si i-am luat-o in mana. Ezitand putin, i-am luat-o in gura si am subt-o cum am stiut eu mai bine in timp ce el ma stragea de un san. L-am muscat si si-a dat drumul. M-am ferit si m-am dus in jacuzzi  facandu-i semn sa intre si el.

 A venit si am inceput sa ne sarutam salbatic fara sa lasam vreo bucatica din corpurile noastre nemangaiata sau nesarutata. A inceput sa ma spele peste tot si acelas lucru am facut si eu cu el,frecandu-l  tare peste tot. Cand eram siguri ca suntem curati, am iesit si ne-am sters cu un prosop mare. Mi l-a dat mie pana in pat iar el a plecat in cautarea unui prezervativ. L-a lasat sa cada pe noptiera si s-a aruncat in pat. Printre saruturi si mangaieri imi tot soptea "Te vreau". M-am uitat in ochii lui si l-am impins jos spre p**** mea. Mi-a facut al doilea oral si a incercat sa forteze putin cu degetul in gaurica. S-a asezat deasupra mea, s-a uitat in ochii mei, am acceptat dand din cap incet si a intrat putin in mine... apoi mai adanc si am simtit o durere,sange dar nu mai conta. Se misca din ce in ce mai repede . Am terminat amandoi si el s-a dat usor la o parte ca sa nu isi dea drumul in mine. A luat prezervativul si a doua oara vroia sa ma futa capra asa ca m-am executat si a inceput iar du-te-vino pana nu am mai putut. In fund nu l-am lasat asa ca la sfarsit a inceput sa ma sarute peste tot incet si tandru, apoi s-a intins langa mine,  m-a luat in brate si asa am adormit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu