duminică, 22 mai 2011

De la o zi cu soare la o zi innorata

Dimineata incepuse perfect.Cu mine stand intinsa pe pat in razele soarelui,in lenjerie intima si vorbind la telefon.Eram in camera mea uriasa de la bunici.Ma gandeam ca trebuie sa plec spre casa.Aveam pregatire la mate cu mama si inca doi prieteni(o fata si un baiat de varsta mea).M-am imbracat repede si am fugit spre casa.Soarele ardea puternic pe cer.Am ajuns acasa si am simtit o durere usoara in picior.Puteam sa merg foarte bine dar inca simteam ceva ce ma pisca..
Am facut mate 3 ore si ne-am plictisit la un moment dat cand a plecat si mama la coafor sa se pregateasca pentru o party cu basescu :O Dar nu a vrut sa ma ia si pe mine.Asa ca am stat cu ceilalti la mine inca 3 ore si ne-am distrat maxim!S-a dus baiatul si a cumparat cateva  energizante de 1 litru si am inceput sa urmarim prin spatele curtii mele (unde da spre o padure micuta dar foarte deasa daca deschid o portita) si am inceput sa cautam puiutii pisici mele.I-am gasit si am alergat putin dupa ei si  ne-am jucat cu ei si ne-am distrat.Cand ne-am intors,am cautat pe net niste comedi scurte si frumoase.Am ras pe rupte si apoi am cantat karaoke.Noi,fetele i-am catat baiatului ceva in gluma cu iubirea vesnica si asa mai departe:)) iar el a ras si am inceput sa mai scriem un pic la mate.Dupa ce am terminat ei au plecat si eu am intrat putin pe net.Am aflat ca nu mai merg la film astazi si ca merg maine:( A aparut unul din filmele mele preferate.Piratii din caraibe 4!!!:X:X:X A venit mama de la coafor si se tot pregatea sa plece cand m-am imbracat cu o rochie si am pus-o sa imi faca poze.Dupa o scurta si frumoasa sedinta foto am vrut sa ma duc in casa si m-am impiedicat si am calcat stramb cu piciorul(fiind si pe tocuri..) si am facut entorsa:| asta mi-a stricat ziua..dar acum stau tot in pat, vb pe mess cu ady:x ,cu S la tel si imi admir pozele de azi:)) mai beau putin energizant si ma gandesc daca o sa ma mai duc la scoala saptamana asta..sper sa nu fie grav:)Ma voi forta sa merg sa imi fac ceva de mancare si dupa ma intorc in pat sa dorm putin si sa stau pe net:)
O zi frumoasa si insorita in continuare!

Un comentariu:

  1. draga dydy,
    nici un energizant nu este mai bun ca un sarut dat si primit cu tandrete!
    oricum imi pare rau ca ai probleme cu piciorul!!!
    nu acorda atentie mai mare elementelor din jur, chir daca ti se pare ca sunt relevante!
    tu esti centrul atentiei, tu accepti sau respingi ...
    alege cu grija sa poti tine fruntea sus!
    pe curand,
    geo

    RăspundețiȘtergere