vineri, 6 mai 2011

Baietii isi iau intotdeauna bataie!

 "Barbatii au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum sa se joace cu el." ;)



Azi,un idiot coleg a profitat de moment,in ora de biologie,si a sarutat-o pe S cand ea nici nu
se astepta. :O
El (prostul) nu se gandise inainte sa faca asta,desi ea l-a avertizat de atatea ori ca prietenul ei il bate mar daca nu o lasa in pace, lui nu i-a pasat (ea s-a impacat cu prietenul ieri seara-nu intrebati:D )

Ea s-a suparat rau si l-a sunat pe prietenul ei ,care ne-a asteptat pana am iesit de la ore cu inca doi baietii (super draguti,trebuie sa recunosc asta:-" ).Pritenul ei este mai mare un pic decat noi si "prostul" probabil si-a dat seama ca il va chema pe prietenul ei,asa ca a plecat dupa noi cu 15 minute.
Cand in sfarsit a iesit din scoala eu,S. si cei doi baieti(E. si V.) ne-am dus dupa o masina si F s-a dus dupa coleg si l-a luat de "gat" din spate.L-a pus la perete si a inceput sa vorbeasca ceva cu el.Dupa ne holbam toti patru la colegul cel prost cum isi da singur 6 palme. :))Am inceput sa radem in hohote.Dupa ce si-a dat palmele singur,F. i-a mai spus ceva si i-a dat drumul.Cand a venit inapoi la noi am inceput iar sa radem.Nu ne vedea sa credem. S. credea ca il va bate pe coleg mar si nu s-a uitat decat dupa dar a ras si ea.Cand F. s-a intors l-am intrebat ce i-a spus.Si el ne-a spus ca dialogul a fost cam asa :

F:"Ce ti-am zis eu mah tie?Nu ti-am zis sa o lasi pe prietena mea in pace??"
Colegul:"Da,da,scuze frate scuze.Nu mai fac."
F: "Da-ti doua palme!"
El isi da doau palme tare.
F:"Mai da-ti doua!"
El isi mai da cu putere doua palme.
F:"Mai tare!Si mai tare!"
Si colegul isi da cu toata puterea palme.  :))
F:"Bine acum poti pleca."
Colegul:"Scuze frate...(tremurand)"


F. ne-a mai spus ca i-a fost mila de el,dupa ce si-a dat palme zice ca tremura si i-a dat drumul(nu ca ar fi vrut sa faca vreo scena in fata scolii in timp ce venea lume dinspre ea..).Dar am ras pe nerasuflate toti.Cum sa iti dai singur palme??F. nici macar nu i-a spus ca daca nu isi da el singur ii da el....dar el tot a facut-o....cum sa isi dea singur palme cu putere?????:))
Cata minte sa ai sa faci asa ceva??Va spun eu.NU ARE NICI UN PIC DE MINTE.
Copil fara minte.Asa va ramane mereu..
Cu adevarat trist daca te gandesti.

HAPPY END :D



2 comentarii:

  1. Parerea mea ,el nu a avut minte cand a sarutat-o.Dar daca o luam asa, u ce ai fi facut in locul lui? Recunosc chiar e amuzant daca te gandesti dar nu avea ce sa faca.Sa mai astepte inca o amenintare si sa faca lafel dupa???...

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil:)) azi la scoala a lipsit 3 ore si dupa a venit si se purta cu noi de parca eram regine:))!

    RăspundețiȘtergere