duminică, 29 mai 2011

cat poti traii fara sa iubesti?


Se spune că omul poate trăi fără mâncare 30 zile, fără apă 3 zile, iar fără aer 3 minute.
Dar cât oare poate să trăiască fără iubire?

Si mie mi-e dor de tine N. Si inca mult.(dar nu mi-e dor de jignirile tale absolut deloc!)
Dar asta nu inseamna ca te vreau inapoi,ca te mai plac,sau ca te-am iubit cu adevarat vreodata...
As fi vrut sa vad prin ochii tai cum e sa iubesti asa mult..
Iar cand vi la mine si imi spui ca nu poti rezista fara iubire..ce ar trebui sa fac?
Nu pot sa vin alergand in bratele tale doar daca imi amintesti de trecut..
Trecutul este trecut.Acum chiar imi doresc sa ma concentrez pe viitor.
Dar imi tot pun intrebarea..cat sa reziste un om fara iubire?
Eu personal cred ca nu poti sa rezisti pentru ca ai inebunii dar nici nu poti sa te duci la perosana iubita si sa ii spui ca nu mai poti rezista si ca mori daca nu iti impartaseste acele sentimente..(un ex:daca mama nu te-ar iubi sigur ai inebunii de mic)
Off N...chiar imi lipsesc noptile petrecute la telefon sau pe net continu vorbind numai cu tine..erau noptii in care ne distram..dar nu ma poti avea inapoi.Nu dupa ce mi-ai spus ca nu am inima.
Imi pare asa rau ca te-am ranit:( si stiu ca probabil nu ma vei ierta..mai ales dupa ce ti-am spus ca te-am folosit pentru a uita pe cineva..(Dar nu pot suporta jignirile cuiva in viata mai ales cand nu sunt adevarate!)
Dar ti-am spus si tu tot ma vrei inapoi? cum? chiar nu poti trai fara iubire?
O sa imi fie dor de tine...pacat ca n-am sa-mi mai permit sa iti mai dau sperante..si nici n-am sa imi mai amintesc de trecut.Totul ramane in prezent.Si iti promit ca n-am sa te uit.Am sa imi amintesc mereu de tine.Doar ca nu asa cum ai vrea tu.
„Şi totuşi există iubire
Şi totuşi există blestem 
Dau lumii, dau lumii de ştire   
Iubesc, am curaj şi mă tem.”
As vrea sa stiu si parerea altora:cat poti traii fara sa iubesti?

3 comentarii:

  1. Genunchii mi-i plec pe podele
    Cu capul mă sprijin de cer,
    Tu eşti în puterile mele,
    Deşi închiziţii te cer.

    Ce spun se aude aiurea,
    Mă-ntorc la silaba dintâi,
    Prăval peste tine pădurea:
    Adio, adică rămâi.

    Şi totuşi există iubire
    Şi totuşi există blestem
    Dau lumii, dau lumii de ştire
    Iubesc, am curaj şi mă tem.

    da, ma tem ca ai sa vezi si ai sa intelegi ... iubirea e ca vapaia amagitoare.
    ne nastem singuri, murim singuri, iubim singuri, suferim singuri ...
    viitorul este ceea ce pregatim si traim in prezent ...
    pe curand,
    geo

    RăspundețiȘtergere
  2. 1 minut, acel minut in care te sinucizi,in care nu mai iubesti pe nimeni...in rest nu cred ca exista om fara sa iubeasca...depinde ce iubeste!
    Eu te iubesc...indiferent de ce se intampla:* deci toata viata pe langa iubirea pe care o impartasesc in rest o sa te iubesc:*

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu te iubesc dyanna :* si your right again ;))
    am sa postez ce mi s-a intamplat azi sa vad ce parere aveti despre cata prostie poate avea un om.

    RăspundețiȘtergere