miercuri, 27 aprilie 2011

Pastele

In primul rand,Paste fericit tuturor!

La munte a fost minunat.
In prima zi MI-am potolit dorul pe care il purtam in suflet fata de toti si am iesit,ne-am distrat cum am putut la "kmin"(locul nostru preferat).Caminul este un loc frumos din apropierea mea care contine:cateva banci cu mese,un fel de fosta biblioteca,inauntrul Caminului(nu stiu de ce se numeste asa),o scena mare veche,mese de ping-pong si un teren mare de fotbal.Dupa amiaza am stat la mine cu doua prietene,de aici, si am ras,am barfit , am ascultat muzica pe laptopul meu si am mai vizionat un pic din "Eclipse".Seara am iesit pe la Camin si am stat sa ne uitam cum jucau cei mici fotbal in timp ce noi ne mai adunam pe acolo.Pana la urma pe la 8pm am ramas doar eu cu doua prietene (M si B) si un Rocker foarte amuzant (C.) care ne-a distrat pe cinste.Asteptand-ul pe prietenul lui M. am stat si am ras despre ce am putut si desi era frig era si bine.Mi s-a facut foarte frig la un moment dat si am hotarat ca trebuia sa ma duc acasa.Si acasa era frig:( Am renuntat sa ma mai duc la Inviere si le-am spus si fetelor ca raman acasa. M. disparruse si toata lumea o cauta desi dimineata urmatoare mi-a zis ca inca statea cu prietenul ei D.Si urma sa imi povesteasca si ce.Mi-a povestit ca se impacase cu el ( asta dupa sexul de "impacare")si vrea sa se desparta de celalalt.
A doua zi  a fost cea mai fericita zi din viata mea:D  [ 24.04.2011 :X ]
Nu mai sunt suparata.Totul este normal din nou.
A treia zi  am plecat acasa(in Bucuresti) cu masina lui ,cu el si cu mama lui... eram asa adormita ca nu mai stiam ce sa fac cand se certa cu mama lui la volan..ma gandeam ca daca il mai streseaza mult si el chiar se lasa stresat,o sa faca accident.Desi a condus bine si calm...si mereu cu zambetul pe buze.La vorbe nu era asa calm precum conducea.Dar tot un scump ramane!Si are un zambet de invidiat!

Ce bine e acasa!Daca mi-ar fi si el vecin si nu ar locui asa departe in orasul asta mare ar fi si mai bine!

2 comentarii:

  1. nu era asa frig atunci...bine ca se facuse un pic mai frig atunci cand ai plecat tu acasa.....eu am mai ramas acolo pana pe la 10 asteptando pe M sa termine de vorbit cu D dar ramansesem doar eu si C pentru ca ei erau in spate si pe la 10 jumate am hotarat amandoi sa pleca acasa deoarece se facuse destul defrig si terbuia sa ne pregatim de inviere...orcum a fost sooper tare si deabia astept vacanta de vara sa mai mergem la kamin...:D:D:D;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu abia astept sa vina!Mai sunt 2 luni si scap din Bucuresti si ma intorc la munte la voi :* :D:D:D Si sper sa mai avem zile ca 24.04 ,in care sa fim numai cu zambetul pe buze.

    RăspundețiȘtergere