miercuri, 27 aprilie 2011

Descrierea blogului meu..

Deoarece nu pot sa scriu peste 500 de caractere la descrierea blogului am sa o scriu aici:

Este o viata ca a oricui.Desi mie mi s-au intamplat o groaza de lucruri(bune si rele).Este o viata diferita.O sa o cunoasteti curand in timp ce o cititi.Este vorba despre iubire,dezamagire,admiratie,egoism,tradare,frumusetea vietii si tristetea ei.Sa scriu este lucrul meu favorit si din aceasta cauza am inceput sa scriu.Intr-o zi as fi foarte fericita daca as reusi sa imi public o carte.Deocamdata vreau doar sa scriu din placerea de a scrie!Si desigur m-am gandit ca as putea primi o multime de pareri despre cum as putea scrie mai bine sau despre viata mea.Este un jurnal ca oricare altul.Cu o singura diferenta.Este al meu!Si este doar despre viata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu