miercuri, 27 aprilie 2011

I miss him...

I miss him!so much..But i really got to get over it.
Da,stiu..e mai mare decat mine,si e la facultate,dar cu cat incerc sa-l uit mai mult cu atat ma doare mai tare..ciudat nu?Dar pe mine de ce nu ma intereseaza varsta?Ar trebui?Stiu doar atat ca nu l-am uitat si ca incerc in continuare..

Acum ceva timp mi-a trimis un prieten acest citat si ma tot gandeam la el pana am descoperit cat de adevarat poate fi si cata legatura poate avea cu mine cand sunt cu el..

"To be honest with you, I don't have the words to make you feel better, but I do have the arms to give you a hug, ears to listen to whatever you want to talk about, and I have a heart; a heart that's aching to see you smile again."

3 comentarii:

  1. DyDy,
    A fost un moment cand ai disparut. Ti-am mai trimis cred un comment.
    Am o intrebare: daca diferenta de varsta ar fi mai mare?
    pe curand,
    geo

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,a fost o zi in care am sters blogul pentru ca ma gandeam ca nu voi avea nevoie de el,ci doar de parerile mele.Dar am gresit si placerea de a scrie m-a ajutat sa-l aduc inapoi.
    Daca diferenta de varsta ar fi mai mare de 5 ani vrei sa intrebi?Pai cred ca nu m-ar interesa nici atunci [daca ar fi acelasi baiat] pentru ca tin prea mult la el ca sa imi mai pese de o varsta amarata.Tin minte ca odata eram indragostita de un actor "Ian Sommerhalder" si el are in jur de 32 de ani:)Si m-am gandit ca varsta de 5 ani este foarte mica pe langa cea care reese de aici.
    Te pup!

    DyDy

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi DyDy,
    Scrisul te elibereaza si te face sa poti spune in cuvinte ceea ce gandesti!
    Ai realizat ca daca vrei sa vorbesti sau sa scri ceea ce gandesti nu numai ca nu ai timp, dar si modul de exprimare nu poate descatusa exact ceea ce ai simtit cand ai gandit!
    Putem discuta nelimitat acest subiect.
    Ma bucur ca accepti sa ma citesti. Ti-am raspuns la delicata interpelare.
    Pe curand,
    geo

    RăspundețiȘtergere