joi, 22 decembrie 2011

Vine craciunul!!!Cadouri!!

Acum o luna ma tot gandeam ce cadouri as putea lua celor mai bune prietene ale mele si am tot cautat timp de doua saptamani....pfff...este cel mai greu sa gasesti un cadou perfect.

Mai ales celor pe care ii iubesti:) (Pentru cele mai bune prietene ale mele, Dyanna si Tanya :X pe care le iubesc si stiu ca ma pot baza intotdeauna pe ele.)

In sfarsit cadoul perfect a dat peste mine:)) Mi-a facut cu ochiul pe net si a trebuit sa il comand!Il adoram.Si imediat ce l-am vazut am stiut ca e perfect. "Friends Forever" Dupa ce l-am comandat am asteptat tot doua saptamani sa mi se aduca!!!Aveam emotii numai pentru ca il comandasem,da acum cand am dat cadourile si celor dragi le-a placut ma simt mai bine ca oricand.Vorbind de craciun...scoala in sfarsit e pe sfarsite si azi a fost bazarul. In aceasta seara ar trebui sa ies ...daca mai vine tata.. toata ziua a fost grozava..mi-am luat o noua geanta!!Da,da,stiu...imi place sa imi fac si mie cadouri.

Astept weekendul cu nerabdare.Craciunl am sa il fac in familie.De revelion in schimb vine o prietena la mine ca sa nu adorm singura.Desigur, nu scapa revelionul asta fara poze.
Trei zile in care m-am uitat numai la American Pie, si in care m-am distrat.

Va doresc sarbatori fericite tuturor!:*

3 comentarii:

  1. TU VEI RAMANE TU ORICUM......
    Craciun fericit!
    geo

    RăspundețiȘtergere
  2. Geo, nu am inteles semnificatia comentariului tau.Dar craciun fericit si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Geo esti bestial:)) nici un rost nu vad in comentariul tau.

    E cel mai frumos cadou pe care il puteam primii.Si eu te iubesc!<Multumesc!
    Dyanna

    RăspundețiȘtergere