luni, 26 decembrie 2011

Schimbare de planuri

Se pare ca plec la munte.Bagaje, bagaje!! Oare reusesc sa mai scriu?Dar sa citesc?Nu prea stiu...
Deja mi-am facut programul..de fapt nu eu ci Anna.
Am sunat-o ca sa ii spun ca vin la ea in oras:

Eu: Ce faci scumpa?
Anna: Uite ma pregatesc de sarbatori, tu?
Eu: Uite bine, te-am sunat sa iti spun ca vin pe la tine.
Anna: Cand?? Super! Trebuie sa te duc sa iti arat cele mai tari locuri de aici! Spune-mi cand ajungi!
Eu: Curand. Cel tarziu maine seara. Te sun cand sunt acolo sa iesim.
Anna: Gata! Deja stiu pe unde te duc! Nu ne-am mai vazut de ceva timp...
Eu: Stai linistita ca avem timp de toate, stau acolo pana pe 4...dar te avertizez ca revelionul il fac cu niste prieteni. Au inchiriat ei o pensiune. Daca vrei sa ni te-alaturi, esti invitata mea.
Anna: OK!Poate trec si eu pe la voi de revelion..sa vedem..pana atunci oricum o sa ai o vacanta de neuitat.Imi lipsesti D.
Eu: Lasa ca ne vedem curand! Abia astept! Te pup! Pa!
Anna: Y a mi! Adios!
Anna adora spaniola si este plina de viata.Nu o mai descriu pentru ca nu mai are rost.Va da-ti seama cum este.Mai ales ca uneori e putin nebuna cand se gandeste la distractie...Eh..macar stiu ca am sa ma distrez.
Ah,mi-a adus ciocolata!:))Nu pot sa mi-o scot din minte! Niciodata nu mi-a adus un baiat ciocolata...mai ales bomboanele mele preferate...Mda. Cum poate cineva sa nu iubeasca ciocolata? E grozava! Pfff...vreau sa o vad pe Dyanna si sa plecam din lumea asta plina de prosti... oriunde ma uit nu pot sa nu observ macar doi prosti. Nimeni civilizat si nimeni complet normal..asta e viata...
Incep sa citesc si niste romane interesant vacanta asta:
Jurnalul Annei Frank;
Hotul de umbre,Si daca e adevarat,Prima noapte,In alta viata -toate de Mark Levy
Vreau la Ski ! Vreau ciocolata ! Si o cola...sau merge si un pepsi cu putin jack ...
Ce bine ca nu mai trebuie sa imi caut rochie pentru revelion. Mi-am luat una perfecta si e ca turnata pe mine.Neagra de catifea ...ah, am uitat pantofii..Damn it! Trebuie sa fug in H&M sau Deichmann!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu