vineri, 2 decembrie 2011

Daca iert nu inseamna ca si uit

Nu e vina mea ca am avut pur si simplu o depresie ingrozitoare si tu ai plecat la prima care ti-a iesit in cale. Culmea!Fosta ta prietena. Apoi a doua zi cand ne certam si incerc EU sa imi cer scuze, ca poate m-am purtat urat,imi zici ca EU am gresit. Dar omiti sa imi spui ca de fapt TU ai gresit in noaptea aceea.
OK,era vara,noapte,poate era imbracata prea sexy...ce stiu eu..oricum e urata oricum ar fii imbracata(si nu o spun din invidie sau ceva:)) vorbesc foarte serios.N-as avea pe ce sa fiu invidioasa.Pe trecutul lor?Nici decum!)
Ai gresit pentru ca nu mi-ai spus in fata si imi spui peste 2 luni. Doua luni in care nu te-am mai vazut dar se pare ca ti-a fost mai usor sa ma minti in fata decat sa imi spui adevarul.
Nu mai suport aceasta lume.Uneori simt ca nu te mai suport nici pe tine. Si asta ma doare pentru ca tin la tine...
Din pacate presimt ca se va termina totul mai repede decat credeam.
Imi spui sa nu mai fac glume proaste.:)) WOW,nu stiam ca a ajuns cineva sa imi dea indicatii. Mai ales dupa tot ce face. Si mai ales cand nu sunt singura din relatia asta (de prost gust care a devenit de la un timp).
Nu mai suport sa ma cert! Nu mai suport sa fiu nervoasa tot timpul. Imi amintesc ca imi era rau odata si cand vorbeam cu tine la telefon parca ma simteam mai bine...pana ai inceput sa glumesti(proastea glumele astea ale tale.nu numai ale mele). Si tu numesti glume proaste fazele mele cu "bine"(El:ce faci? Eu:bine!)
Ce e asa prost acest raspuns.Poate nu vreau sa spun ce fac sau sunt ocupata ori este cineva langa mine.
Nu imi place sa ascult. Din cauza ca sunt nervoasa ma cert si cu parintii...
Mi-e dor de noaptea de vara cu cea mai buna prietena la mine pe balcon.Mi-e dor sa fie liniste.Mi-e dor sa nu mai fiu asa confuza cand vine vorba de alegerea mea(in legatura cu baietii).

Daca iert nu inseamna ca si uit!
Unele lucruri,unele MOMENTE nu se uita niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu