vineri, 26 august 2011

Tic-Tac Timpul Trece

 2 ore si 27 de minute...
si inca trece timpul..

Ma intreb cand vei ajunge inapoi in patutul tau moale si vom vorbi din nou ore in sir cum faceam noi doi..
Mi-e dor de noi..
si acum scriu din nou..stiu ca tie nu iti place ca eu sa scriu..dar nu ma pot abtine..
uite ..vezi ce fac cand ma lasi singura?
uite ce citat interesant am gasit:
 "Imi pare rau ca scriu atat de rar. Imi pare bine ca nu am timp sa scriu. Imi pare rau ca sunt intr-o forma mult mai cuminte si cenzurata decat sunt eu cu adevarat. Imi pare bine ca sunt iubita si iubesc. Imi pare rau ca mi-am pierdut cativa prieteni. Imi pare bine ca am castigat cativa dusmani pentru ca asta semnifica ca am aparat cu incapatanare ceva in viata mea. Imi pare rau ca am pierdut ceva timp in viata mea pe nimicuri. Imi pare bine ca mai am in fata suficient timp. Imi pare rau de greselile din viata mea. Imi pare bine ca voi mai face altele.  Imi pare rau ca a esuat planul A. Imi pare bine ca il am pe B."-Gladiola

nu cred ca am sa uit asta niciodata..
ma fascineaza uneori..
tic-tac tic-tac...iar trece timpul.. 3 ore si  7 minute...
si tu nu mai vii?..acum rad singura..inca ma doare..doar tu stii
mai cobor sa imi mai iau un pahar de pepsi
te astept.. dar sper sa nu intarzii..prea mult
Incerc sa fiu treaza cand te intorci..doar ca sa adorm cu tine langa mine..te vreau acum..
Tu ma inspiri in momentele astea..te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu