marți, 30 august 2011

Prea mult, si prea pentru nimic.


'' Mi-am pus de-atatea ori sentimentele pure, asa cum au fost ele, in fata ta. Le-ai ignorat. Am plans, am asteptat, am sperat. Tu, ai ramas acelasi. Intradevar, dupa un timp, am inteles care mi-e pozitia in viata ta. Nu aveam sa fiu decat o alta, pe care o sunai cand erai beat. Te-am iubit. Prea mult, si prea pentru nimic. Nu ti-o spun pt ca regret. Ti-o spun sa stii. Stiu ca acum esti cu ea... sau cu ele... stiu ca esti ocupat ca de obicei, stiu ca ne despart cativa zeci de  km si nu ai avea niciun motiv sa bati atata drum pana la mine, dat fiind faptul ca-ti sunt indiferenta... dar mi-am zis sa'ncerc. Vineri seara... vreau sa te vad. Nu conteaza cat. Sa te vad , sa-mi lipesc buzele de'ale tale, sa te simt pentru o clipa aici, alaturi de mine, si jur ca de aici inainte, drumul meu nu se va mai intersecta cu al tau niciodata... Poate decat la moarte. Te las sa te gandesti. Doar tu poti sa ma dezlegi de tine si de tot trecutul care-mi apasa pe rana. ''
"Timpul vindeca tot,insa ucide orice speranta."
In amintirea Lui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu