vineri, 26 august 2011

Gone

Sunt singura acum..
Stau la mine in camera cu o sticla de Pepsi una de Angelly si ciocolata care nu imi va lipsi niciodata.
Azi ele au plecat si am ramas singura in pustietatea aceasta..nu vreau sa ies cu ceilalti.nu vreau nici macar sa dau ochii cu ei..Nu imi pasa de ei.Sunt niste nimicuri.Nu am chef de alti barfitori,alte curve,si de altii cu o influenta proasta.Vreau doar sa plec acasa.
Dimineata am deschis laptop-ul cu o melancolie brusca.A. si D. erau la mine in pat in timp ce eu stateam pe canapea si citeam o veche conversatie cu EL.
M-am simtit totusi atat de singura..atat de trista...atat de rau incat am inceput sa plang..
In timp ce lacrimile mi se rostogoleau pe fata A. a observat cat de tacuta si trista eram..cand s-au uitat amandoua la mine au inceput intrebarile..
-Ce ai?
-De ce plangi?
-N-am nimic.
-Da sigur!Stii bine ca minti prost.
-Nu te mai preface si vino aici.
-N-am nimic...
Pana la urma au aflat despre ce era vorba si am mers langa ele..
Nu vroiam sa fiu singura..dar ma simteam asa rau incat numai la asta imi era gandul..
Nu vreau sa plec de langa ele...vreau doar acasa..departe de ceilalti..dar ele nu pot venii cu mine..
Vreau acasa..cu ele cu tot.
Poate nu sunt singura..dar in curand vin si ele la mine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu