luni, 22 august 2011

I'm Back

"Tonight i make you mine!!!"
"Don't care what they say...all i care is this way..."
"Boy you make me high....to.to.to.to ...try.try.try...get back"

 VREAU SA SCRIU.....VREAU........as da orice sa pot sa ma intorc si sa fie totul ca inainte desi m-am schimbat putin.Sunt tot EU.Poate am prins mai mult curaj decat inainte...sa fac tot ce imi place si imi doresc sa fac....sau poate e alt sentiment cu care ma tot lupt.
Inca nu pot alege intre ei...sunt la fel dar totusi atat de diferiti...
La fel ca mine..sunt aceeas dar totusi foarte diferita.....
N-am cum sa opresc sentimentele astea...VOR ramane in mine timp de foarte mult timp..dar asa cum vin asa si pleaca..
I'm coming home...in few days..i will be back again!!!and...i will be in top with all gossip that i'd miss.
Coming home is best for all.  And for me...is just the same..'Cause..
I'm Back.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu