vineri, 10 iunie 2011

M-ai ranit.

Nu stiu daca asta ai vrut sau nu dar ai reusit.Mi-ai stricat ziua.Prin simplu fapt ca nu m-ai sunat.Ca nu am mai iesit.M-ai ranit chiar daca am vorbit doar cateva cuvinte..n-a fost nevoie de mai mult.Ai reusit!Mda..am plans din nou.Si chiar de ziua mea..(de nume).Nici nu stiu de ce ma mai straduiesc atata..E clar ca nu ma vrei aproape..Deja am facut foarte multe greseli lasandu-te sa ma convingi ca iti pasa...Nici nu mai vreau sa te aud..Scuze?nici macar un telefon sa spui ca nu poti sau ca Nu vrei!?De ce?Ca sa ma ranesti?Ei bine,ai reusit.M-ai ranit.(Si cred ca daca ai fi dat in mine nu ar fi durut asa mult cum ma doare acum)Am plans.S-a terminat si ziua.Tot ce imi mai ramene de facut azi este sa stau afara cu pisica in brate si sa incerc sa ma relaxez si sa ma detasez de lumea asta.Probabil exagerez cu plansul..dar nu ma pot abtine cand vine vorba de tine.O noapte de relaxare probabil ca merit.Fara sa ma gandesc la tine sau la examene sau la cine stie ce altceva.Stau intinsa cu pisica in brate si incerc sa nu ma mai gandesc azi la tine si la faptul ca nu iti pasa de mine..daca ti-as spune asta in fata ce ai zice?Ca sunt nebuna?Ca imi imaginez doar?Mda..probabil am fost nebuna dupa tine dar nu am sa mai fac greseli asa de mari..Daca nu iti pasa tie atunci voi fi si eu indiferenta.(desi stiu ca va durea)Cat de mult mi-as dori sa nu imi pese nici mie..dar greseala mea este ca imi pasa prea mult de tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu