vineri, 10 iunie 2011

Sfanta Diana

Cu cateva zile in urma am aflat ca exista si sfanta Diana pe data de 10.06 ,care desigur este azi :D
Mda..frumoasa zi..a inceput cu o pregatire apoi o plimbare scurta prin parc.Vorbeam la telefon cu prietenii din clasa.Ei s-au dus la un suc pe langa scoala.Cum eu nu pot s-o suport pe Diriga nu m-am dus.Nici nu as avea de ce.Ma plimbam asa prin parc de una singura(tot cu telul in mana) si m-am asezat pe iarba langa un copac mare.Gandindu-ma daca suna,daca nu..daca ies pe undeva azi,daca nu.Pana la urma i-am dat un mesaj lu Ady si i-am spus ca mi-am recuperat netul :) El a fost singurul care si-a amintit ca e ziua mea de nume(desi nu stiu cati au stiut de asta...ar fi fost frumos sa imi spuna cei care stiau).In timp ce stateam sprijinita de acel copac am sunat-o pe Tanya sa vad daca facem o iesire diseara.(nu a putut din cauza a verisoarei ei in vizita).In parc am intalnit si un baiat care spre fericirea mea mi-a facut cinste cu un suc si imi parea ca il cunosc de undeva..Dar nu ma intereseaza decat de EL si prietenii mei acum:((..si eu nu raspund.AsA am ramas singura de ziua mea de nume..probabil voi iesi probabil nu..Am plecat din parc gandindu-ma daca mai e valabila iesirea cu el pe care "o planuisem"..si cum nu mi-a raspuns nici acum la mesaje am hotarat sa plec acasa si sa nu il mai bag in seama..In metrou se mai si holbau doi la fundul meu cu ochii cat cepele(purtam pantalonasi mei scurti,colantii si un tricou negru micut) chestie cu care m-am obisnuit la barbati..desi mi-am dat ochii peste cap cand am vazut cat de evident era ce faceau,cu atat mai mult ca tipul de langa mine incepuse sa rada singur cand ia vazut pe cei doi holbandu-se..mda..pai nu se putea sa nu rad si eu putin.Acasa o gasesc pe mama..iar ma pune sa fac la mate..isi aminteste si ea (cand trebuia sa plece nu stiu unde)de ziua mea si imi zice ca vom sarbatori duminica cu cea a logodnicului ei..asa se duce si ziua mea..8->
Stau afara cu pisica in brate si beau o gura de pepsi.Ce imi admir pisica..nu are nicio grija,e fericita,mangaiata si alintata mai tot timpul.Asta pentru ca mereu e in centrul atentiei.O iubesc si o invidiez asa mult.Mai sun cativa prietenii poate iese cineva..inca o gura de pepsi si iau telul in mana.S,T,D,M,I,H,A..niciunuL nu raspunde..????ce bine s-au sincronizat de ziua mea.In sfarsit a intrat si Ady pe mess.Si-a amintit si M. sa ma sune si sa imi ureze:D Poate ziua mea nu e pierduta inca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu