vineri, 3 iunie 2011

Fara cuvinte..

Nu am cuvinte pentru descrierea Banchetului.A fost atat de minunat incat nu il pot descrie in cuvinte.Magnific este nimic pe langa ce a fost.:x
Distractie,Bautura,Dans,Tigari(mai erau si profi acolo care ii vedeau 8-| ),Droguri:)))(nu glumesc),piscina,teren de golf,padure,o gradina imensa,natura..muzica,baieti,concertul cu trupa scolii 8-> ,poze,poze,si iar poze:)) si vaiete de picioare:>Ma bucur ca nu am purtat tocuri!Toate fetele se vaitau de picioare:))Nu era una care sa nu se vaite:)) dar recunosc ca si eu ma vaitam (am dansat si f mult..........=vaiet de picioare)...desi banchetul m-a prins intr-un moment destul de prost fiind si pe stop :| (cel mai ciudat a fost cand am aflat ca jumatate din grupul de fete erau pe stop:|:)) )dar m-am distrat asa de bine incat am uitat de toate astea.Si la final au inceput toti sa planga...pana si baietii.
Dedicatie pentru aceste clase minunate si foarte nebune!:)) O sa imi lipseasca cativa dintre ei:(( si am ciognit si in sanatatea lor mintala!:>:)) (doar a unora dintre ei)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu