vineri, 22 iulie 2011

Despartire

Oare am facut vreo greseala?
Oare am facut ce trebuie?
Oare ma urasti acum?
Azi am pus capcat relatiei in care am avut cea mai mare incredere,in care am pus mult suflet si in care am iubit mai mult decat am crezut ca voi putea incepe din nou.
Sper sa nu ma judeci pentru alegerea facuta, si sa mai tinem legatura...
Poate e mai bine asa..fiindca n-o sa mai avem probleme.
Dar daca e bine asa...de ce ma simt asa?
Vinovata?Rau?Ma simt super nasol...
Nu mai vreau sa sufar!:(( Nu vreau deloc.As vrea sa ma ajuti..Ajuta-ma..cum stii sa o faci doar tu..
Mereu voi tine la tine...si as vrea sa ne fie mai bine..
As fi incercat..chiar imi doresc sa fiu cu tine..
Dar este imposibil mereu pe ascuns..
Este imposibil sa ma ascund mereu de toti si de familie...
Dorinta este un lucru puternic dar nu reuseste intotdeauna..
Te iubesc ...chiar te iubesc..si esti unul din putinii oameni cu care chiar pot vorbi..si care chiar ma intelege..
Imi pare asa de rau ca renunt la ce avem acum...
Si presimt ca voi regreta si voi plange apoi..
Dar...nici asa nu pot trai ...
Imi spui ca exista mereu o cale...Intotdeauna vom trece de toate ..mereu impreuna...nu vom reusi mereu..
Stiu ca speranta moare ultima..Si doar pentru ca te iubesc atat am renuntat...Nu vreau sa fi tu responsabil in caz ca parintii mei o iau razna si se duc la politie...asta ti-ar putea face foarte mult rau...si nu vreau sa patesti vreodata ceva...niciodata nu as fi vrut sa te pierd..
As vrea din tot sufletul sa vorbim la fel...in acelasi fel...sa fim din nou prieteni buni..sa imi fi alaturi ..mereu..si sa imi fi mereu mai mult ca un frate..sa fi o parte din mine..doar ca un pic diferit decat vad altii..
Poate ca intr-o zi....:)
Poate...
Cum spuneam:) speranta moare ultima...
Si m-am simtit atat de bine cu tine..tu ma face-ai sa ma simt speciala...chiar ma face-ai sa ma simt printesa in bratele tale..
Sentimente pentru tine voi avea la nesfarsit...
Doar ca putin mai diferit..
Te iubesc..si vei ramane mereu in sufletul meu..stii bine.

Te voi iubi mereu,
dragul meu.

Un comentariu:

  1. Viata merge inainte!:* Trecutul ne invata multe lucuri,dar toti traim in prezent cu gandul la viitor! ♥

    RăspundețiȘtergere