joi, 2 august 2012

Where Am I ?

Unde sunt?
Oh, nu...
Din nou!?
Locul asta nu imi place...
Cum pot iesi de aici???Vreau acasa...
Oamenii de aici sunt...
Barfe si secrete peste secrete...
Aici e mai rau.
Si mai trebuie sa stau 2 saptamani aici...
Fara sa ies...
Nu pot sa mai stau la soare...nici seara nu mai am voie.
Minciuni si secrete...
Iar incepem...
Stau pe o banca. Am doua persoane in stanga mea si inca 7 in dreapta. Fiecare discuta despre altceva. Cate doi sau cate trei. Unii fumeaza, altii beau, altii... doar stau si barfesc. Nu ma potrivesc in niciun grup. Nu ma pot baga in nicio discutie. IT'S WEIRD. Ma ridic si plec. Nu stiu unde ma duc. Ma plimb pe o strada fara sfarsit. Ajung undeva... nu imi dau seama unde sunt. Vreau inapoi. Nu, nu inapoi la ei. Inapoi de unde vin.
I wanna go home...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu