marți, 1 mai 2012

Dear Diary, How can I forget him?

In noaptea asta l-am visat din nou. Si nu e prima data saptamana asta. De 3 nopti il tot visez. Nu m-am gandit la el decat dimineata cand ma trezeam. Nu inteleg de ce nu pot sa mi-l scot din minte de tot. In timpul zilei merge. Dar acum si in vise??????????? Nu trebuia sa-l las sa ma sarute. Intr-unul din vise eram intr-o gara si asteptam sa sune telefonul. Apoi a aparut EL. Si asa m-am trezit. Cand ma trezeam in fiecare dimineata suna telefonul!!!Din pacate nu era el. A naibi viata! Nici sa dormi nu mai poti...
Si totusi...nu-mi pot scoate din cap ultima noastra intalnire din vacanta... Nu ma gandesc decat la acele sarutari nevinovate, si imbratisarile, atingerile... Cum am putut fi atat de fraiera?Cum de am putut sa cad atat de usor in capcana lui??? De ce in preajma lui sunt  muta, mi se inmoaie picioarele si am mintea goala?
In pijama, cu paharul de pepsi cu gheata si cu muzica mea , ma asez pe un sezlong de piatra din curte si ma uit cum rasare soarele...Cat e ceasul? Vreau sa dorm!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu